[linux-network] Re: 192.0.0. agi

---------

From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Mon 13 Oct 2003 - 03:13:34 EDT

    192.168.0.0 - 192.168.255.255 arasi IP adresleri RFC 1918 de tanimlandigi
    üzere yerel agda kullanilmak üzere tahsis edilen IP'lerden bir bölümüdür. Bu
    IP adresleri Internet üzerindeki hiç bir makineye verilmez. Ancak 192.0.0.0
    networku için bunu söylemek mümkün degil. Örnegin support.nokia.com'un IP
    adresi 192.100.104.50, sizin kullandiginiz 192.0.0.0 networkunun subnet
    maskinada bagli olarak, internette ayni subnet'de yer alan IP adreslerine
    baglanmakta sorun yasayabilirsiniz. (Basit routing problemi)