[linux-network] Re: Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 11:08:11 EDT

    03.10.2003, 16:18, Tolga Cengiz wrote:
    TC> Anladım sonuçta komplike bir çözüm yok diyorsunuz
    TC> Fikirleriniz için teşekkürler işi bilmeyenlede çalışmak zor bilenlede

    Ayrica proxy kurulmus mu diye tum makinalari tek tek dolasmaniza
    gerek yok. nmap gibi IP/port tarayicilarla tek komutla tum aginizi
    tarayabilirsiniz. Hem worm filan bulasmis mi, garip bir port aciksa
    onlari da gorursunuz.

    Bir de kullanicilarin kurdugu proxy'ler X-forwarded-for'da icteki
    yaramaz kullanicinin IP'sini tasiyabilir onu da arastirabilirsiniz.

    kolay gelsin

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr