[linux-network] Re: Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: Keltos Kirpi (keltoskirpi@yahoo.com)
Date: Sat 04 Oct 2003 - 04:20:24 EDT

    Bir baska oneri:
    Full access olan makinalarin cikis bandwidth ini kisitla.
    Ornegin 4-5kb/s isini gorebilir. Duruma gore dahada kisip artirabilirsin.
    Birden fazla kullanicinin pratik cok zor olur olur.
    Eger "ya ben cikamiyorum, cok yavas" gibi sikayetler gelmeye baslarsa
    sende proxyli makinayi tespit etmis olursun ve uyarirsin. Bunu asagidaki
    kombinasyon ile birlestirirsen etkinlik dahada artar.