[linux-network] Re: Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 09:12:18 EDT

    Transparent proxy kullandığına göre 80. porta giden
    istekler senin proxyni kullanmak zorundadır.
    bir pc den normalde (sadece kendisi kullanıyorsa) en
    fazla 5-10 arası bağlantı talebi gelir. Eğer çok fazla
    bağlantı talebi varsa o pc proxy olarak
    kullanılmaktadır.
    maxconn acl tipini kullanarak izin verilen IP'lerin
    bağlantı sayısını sınırlayabilirsiniz.
    Örnek:
    acl someuser src 1.2.3.4
    acl twoconn maxconn 5
    http_access deny someuser twoconn
    http_access allow !twoconn

    Böylece makinesini proxy olarak kullandırtanlar kapını
    çalmak zorunda kalacaktır.

    Kolay gelsin.

    Devrim