[linux-network] Re: Ylginç bir soru

---------

From: Davut Topcan (davut@aysis.com.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 10:01:34 EDT

    Selamlar..
    eger ki, 300 kisi böyle illegal bir yöntem kullaniyorsa ve sizinde bunun
    önüne geçmek için legal yöntemleriniz yoksa sizde bir miktar illegallesmeyi
    denemelisiniz.
    Mesela : Delphi veya C++ ile 70 kusur (müdür) dediginiz kisilerin
    bilgisayarlarina kurmak üzere, bir dinleme ve atack programi yazin ve 70
    pcyede ayri ayri kurun.. program 80 portunu dinlesin istek yapan pc nin
    ipsini alsin, ve ufak bir Kill Kiss(istersen sadece Kill kiss kodlarini
    gönderebilirim(delphi için)) yollasin.:-) karsida ki adam bir web sayfasi
    açmak istediginde muhtemelen bir mavi ekranla karsilasacak ve pc sini
    yeniden baslatacaktir.. ve sanirim sevgili personeliniz bu bir kaç denemeden
    sonra artik neyle karsi karsiya oldugunu bile anlamadan geri çekilmeyi
    düsünecektir diye tahmin ediyorum. çünkü hatayi gördüklerinde gidip
    müdürlerinin pc lerini gizlice kontrol edeceklerdir ve herseyin düzgün
    çalistigini görünce iyice afallayacaklardir..:-) ne konu ama ya..)

    Sadece degisik bir fikir ben olsam bunu yapardim muhtemelen :-))

    Esen Kalin,
    DT.