[linux-network] Re: Ylginç bir soru

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 09:39:40 EDT

    Selamlar
    Bu yontemde acacaginiz 5 baglantiyi yetkili kisinin degilde yetkisiz =
    kisinin kullandigini nasil garanti edeceksiniz. Yetkili kisiyi kisitlama =
    ihtimalinizde yuksek. Ayrica 1 websayfasina baglandiginizda proxy =
    loglarini kontrol ederseniz jpegler dahi ayri bir baglanti gibi =
    gozukebilir. Ornegin fanatik gazetesi reklamlari farkli bir serverdan =
    aliyor. Bu yuzden baglanti limitini tahmin etmek cok zordur. Yani =
    sayfadan sayfaya degisir. Sahsen ben 5 baglanti limiti koydugumda kimse =
    webe cikamaz olmustu. Bu yontemi kullanacaksaniz biraz dikkatli olmaniz =
    gerekiyor.
    Saygilar.