[linux-network] Re: Q=B0lgin=C3=A7?= bir soru

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 10:03:47 EDT

    Dedikleriniz mantıklı şeyler teşekkür ediyorum fakat ilk öncelikle burası
    bir borsa fitması burada voice over ip + brodcast mesajlaşmalar var ve
    intranet nortel pasport cihazlar üzerinde bir kaçtane file server havuzu
    sürekli printer sharing i veya dosya sharing'i + özel programlar ve özel bir
    takım routing ler var anlıyacağınız bir karışık bir aplication yapılanması
    var her bölüm için ayrı her kişi için spesifik yapılandırmalar vs.. bu
    işleri yapmak baya uzun zamanımı alacak + %80 - %90 bir sürü problem çıkacak
    ben sadece linux üzerinde bir script yada benzeri birşey yapabilirmiyim diye
    düşündüm fakat sizinde fikirlerinizi alınca kolay bir şey olmadığını işin
    linux u çözemiyeceğini anladım bu durumda komple network u bıçakla keser
    gibi ikiye bölemem vlan vs. yapmama gerek yok bir tane da ha squid kurarım
    ÅŸu iplerden gelen kiÅŸileri bu squid e bunlardan gelenleri bu squid de de
    yönlendir derim networku kesecek olsam ama şirtket yapısına uygun olmayan
    bir çözüm bu

    yardımlarınız için teşekkürler yeni fikirleri olanlar var sa mail adresimle
    paylaşabilir konuyu listeyi meşkul etmeyelim derim hemen şıp diye
    çözülebilecek bir konu değil sanırım