[linux-network] Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 08:07:02 EDT

    Selamlar
    Şirketimin 8 tane şubesi var ve toplam 300 tane client var ve NAT ve
    transparent proxy kullanarak internete çıkartıyorum fakat bütün web siteleri
    yasak sadece benim tanımladıklarım açık ve yöneticilerede web sayfalarının
    hepsi açık fakat son zamanlarda wingate vs.. tarzı programları full acess
    olan makinalara kurduklarını öğrendim ve o makinalar üzerinden int.
    çıkıyorlar bunu nasıl çözebilirim fikirlerinizi bekliyorum..

    Teşekkürler..