[linux-network] Re: Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 09:03:07 EDT

    80 ni kullanıyor ve int. çıkmak istediği zaman da gidiyo NAT ve squid olan
    server www isteğinde bulunuyor oda tamam sen yonetim ip sisin diyor git
    ozaman istediğin yere diyor tabi bunu transparent proxy üzerinden yapıyor
    aklıma gelen layer swicth kullanmak ama yine farketmiyecek 80 nin portu
    kullanıyorlar 80 kapatırsam 81 açmak zorundayım sonuç olarak bence gerçekten
    az I/T cinin başına gelebilecek bir durumla karşı karşıyayım işin kötü yanı
    terminaller win 98 grup policy olayı falan hikaye yani bakalım belki
    umudumuz squid in yeni çıkabilecek bir versiyonunda otomatik source ve dst.
    için filtring yapıp gerçekten o ip nin arkasındaki bir ip den mi geliyor o
    istek yoksa sadece o ip den mi geliyor onu bulabilmek fakat geçen paketleri
    de dinlediğim zaman sadece o ip den geliyormuş gibi geldi bana