[linux-network] Re: Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 08:51:34 EDT

    300 personelde kendini akilli sanan kisiler mutlaka cikacaklardir.
    Sanirim bu tam yetkili makinalarin sahiplarine durumu soyleyip
    bilgisayarlarina sifre koymalarini isterseniz sorunu cozersiniz.=20

    Ama ben hala dayak cennetten cikmadir diyorum.

    Yada su kontrol edilebilir.

    Tam yetkili makina uzerine kurulu bi proxy hangi porttan datayi
    gonderiyor. Bunu bir kurala gore mi yapiyor. Mesela 20000 ve yukarisi
    portlari kullaniyorsa ona gore bi kismi mudahale de bulunulabilir.