[linux-network] Re: qmail ve yonlendirme

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 20 Oct 2003 - 18:53:23 EDT

    On Mon, 2003-10-20 at 15:40, Emre BALCI wrote:
    > Selamlar
    > qmail uzerinde olmayan bir mailbox gelen mailin baska
    > bir hosta yonlendirilmesini nas=FDl yapabilirim
    > =F6rnegin x@y.com adresi i=E7in qmaile teslime gelen bir
    > mail qmail uzerinde yok sa qmail taraf=FDnda baska bir
    > hosta yonlendirilebilir mi veya baska turlu nas=FDl
    > yap=FDlabilir ?
    >=20
    Bunu hangi amacla yapmak istiyorsunuz? Ilginc geldigi icin soruyorum.
    Yani ayni domain icin iki adet mi mail server olacak? Eger oncelikli MX
    kaydina sahip MTA qmail ise, digerine ayni domain icin ne zaman mail
    gidecek?

    Sorunuza yanit olur mu bilmem ama eger bu kullanicilar icin mailbox
    yaratabilirseniz, .qmail dosyalari ile baska adreslere yonlendirme
    yapabilirsiniz. Ama sanirim sizin aradiginiz bu degil.

    Kolay gelsin.
    --=20
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar=20