[linux-network] Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 14:27:52 EST

    On Sat, 2003-11-22 at 15:36, Huseyin Isik wrote:
    > sirketimizde bazen reklam ve uyari amacli magil atmamiz gerekiyor ve bunun
    > icinde serverimizi zorlamak yerine sirkette bulunan bir redhat linux 7,1
    > makinaya kolay bir mail server kurup buna windows ortamindan outlokla
    > baglanip mail atmak istiyorum sendmail veya qmail olmasi cok onemli degil
    > onemli olan kolay konfigre edile bir sunucu olmasidir saygilar

    Butun MTA'lar bilirseniz kolay, bilmezseniz zor konfigure edilebilirdir.
    Ancak kurulum olarak bakarsaniz qmail en zorlarindan biridir
    diyebilirim. Bunun yerine postfix'i denerseniz, default kurulumun
    otesinde sadece 3-4 parametreyi degistirerek sunucunuzu kullanmaya
    baslayabilirsiniz.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar