[linux-network] Ynt: Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 15:48:00 EST

    belkide haklisiniz ama fazla linux bilmiyorum sirkette adsl var ve
    kurumsal calisiyoruz kendi web serverimiz var ama bu server uzerinden atmak
    istemiyoruz cunku bazen cok yogun oluyor birde biz yormayalim yapamk
    istedigmize gelince spam magil degil kurumsal musterilerimize yeni cikan
    virus duyurulari v.s. gibi msjlari kendi sirket bunyesindeki bir serverla
    atmak istiyorum hepsi bu bunun icinde kurulumu basit olan bir mail server
    programi istiyorum cok fazla anlamadigim icin rahatsizlik icin ozur dilerim
    saygilar