[linux-network] Re: Ynt: Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 16:06:13 EST

    İyi geceler...

    Konu ne olursa olsun cevapsiz bir linux sorusu kalmasin thread üzerinde.
    Sonra google kızıyor :)

    En basit olarak aklıma gelen çözüm:
    1. sendmail rpm'i var mı sistemde, yoksa kurun
    2. webmin en son versiyon indirip kurun
    3. webmin üzerinden sendmaili istediğiniz gibi kumanda edin.

    Başka pratik metodlar olabilir, eğer fazla linux bilmiyorsanız
    webmini kurduktan sonra işiniz epey rahatlayacaktır her türlü
    ihtiyacınızda. Sunucunuz production olmayacağına göre biraz
    risk almak fazla rahatsız etmez sizi.

    Bu arada spam konusundaki mesajımda sizi rencide etmek
    gibi bir niyetim yok, zaten belirttim, amacınızın ne olduğu
    siz özel olarak belirtmediğiniz sürece kimseyi ilgilendirmez.

    Umarım şu tatil günü işinize yarayan bilgiler verebilmişimdir.

    Saygilar.
    Umut