[linux-network] Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 15:40:58 EST

    Ozelden yazistigimiz konunun disinda bir konuya deginmek
    istiyorum. Bilmeyenlerin aklina belki boyle bir metod getirmis
    olacagim ama kablo.net vs sahibi iseniz kuracaginiz basit bir MTA
    ile sirketiniz icin zaman zaman duyuru ve reklam e-mailleri
    atabilirsiniz. Eger alicilar bu konuda istekli degilse biz buna
    spam diyoruz. Ve ISS'ler tarafindan alınan tedbirlerden sonra
    pek açık sunucu kalmadığından en kesin metod olarak kendi
    sunucuları üzerinden spam yapabiliyor insanlar...

    Niyeti bizi hic ilgilendirmiyor gibi gorunse de
    bence soruyu soran arkadaş yanlış listeye sormuş.
    Sorunun sorulacağı yer başlangıç listesi olmalıydı.
    Bunun da ötesinde kullandığı dağıtım içinde zaten söylediği
    işi yapacak temel araçlar mevcut. /usr/doc dizinine bakması
    yeterli.

    Saygılar.
    Umut

    Not: Kemal Bey, üslubunuz ve anlayışınız için teşekkürler...
    Hafiften alınganlık ettiğim doğru, haksızlık etmişim.