[linux-network] Re: IP sharing kurulum

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 27 Mar 2003 - 14:39:48 EET

    Perşembe 27 Mart 2003 13:20 sularında, VOLKAN YILDIRIM şunları yazmıştı:
    > Meraba arkadaslar benim elimde bir adet P200 makine var. makinede bir
    > adet ISA NE2000 uyumlu ve bir adette PCI NE2000 klonu ethernet karti
    > var. Bu makineyi ana makine olarak kullanip diger iki makineye ip
    > dagitmak ve bu makineyi ayni zamanda apache server olarak kullanmak
    > istiyorum. en uygun linux dagitimi sizce hangisi olur birde boyle bir
    > durumda yeniden kernelmi derlemek daha avantajli olur yoksa kartlari
    > modul olarak mi tanitmak daha kolay yada avantajli olur. daha önce bir
    > kac kez denedim fakat basarili olamadim yardimlarinizi bekliyorum
> [...]

    Selam,

    Ağ yöneticisinin kılavuzunda okuduğum kadarıyla (şu an çevriliyor)
    çekirdek iki ethernet kartı varsa sadece birini otomatik olarak
    algılıyormuş ve bunun hangisi olacağı hep şansa kalıyormuş. Bu bakımdan
    ethernet aygıt sürücülerinin modül olarak derlenmesi öneriliyor diye
    hatırlıyorum. Çeviri halen http://www.fazlamesai.org/ceviri adresinde
    gönüllülerin desteği ile sürüyor. Oradan konu ile ilgili bölümü
    bulup okuyabilirsiniz.

    Esen kalın,
    Nilgün