[linux-network] IP sharing kurulum

---------

From: VOLKAN YILDIRIM (vipera@isnet.net.tr)
Date: Thu 27 Mar 2003 - 13:20:30 EET

    Meraba arkadaslar benim elimde bir adet P200 makine var. makinede bir
    adet ISA NE2000 uyumlu ve bir adette PCI NE2000 klonu ethernet karti
    var. Bu makineyi ana makine olarak kullanip diger iki makineye ip
    dagitmak ve bu makineyi ayni zamanda apache server olarak kullanmak
    istiyorum. en uygun linux dagitimi sizce hangisi olur birde boyle bir
    durumda yeniden kernelmi derlemek daha avantajli olur yoksa kartlari
    modul olarak mi tanitmak daha kolay yada avantajli olur. daha önce bir
    kac kez denedim fakat basarili olamadim yardimlarinizi bekliyorum
    simdiden cok tesekkurler.

    Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmistir.
    This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using Vexira AV.
    Is Net'in en ucuz saatlik kullanim paketi Teneffus.Net'i ve en ucuz sinirsiz erisim paketi Taksitli Ekonet'i duymus muydunuz?
    http://www.isnet.net.tr/teneffusnet/
    http://www.isnet.net.tr/taksitliekonet/