[linux-network] Re: sendmail webmail

---------

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 10:19:18 EET

    Sayın Yigit Belevi demiş ki:

    YB> sayin Ümit bey;
    YB> öncelikle sorunuza cevap vermek isterim ben kolayligi açisindan UebiMiau 2.7
    YB> kulaniyorum
    YB> http://uebimiau.sourceforge.net adresinden kullanabilirsiniz.

    YB> Benim soruma verdiginiz cevapta
    YB> $IPTABLES -t nat -A PREROUTING -p TCP -i $INET_IFACE -d $HTTP_IP --dport
    YB> 80 -j DNAT --to-destination $DMZ_HTTP_IP
    YB> olarak belirtmissiniz.Fakat ben HTTP_IP olarak deyilde HTTp adresi vermek
    YB> istiyorum
    YB> betigi buna göre nasil yazmam lazim acaba?
    YB> Sevgiler

    Sizin yapmak istediginiz kural ancak www.xxx.com un ayri bir ipye
    sahip olması halinde çalışabilir. Iptables apache gibi isim bazında
    ayrım yapamaz. Bu arada Iptables icin ekler var benim bildiğim. Belki
    onların içinde işinize yarayan bir ek olabilir.

    --
    İyi Günler,
     Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr