[linux-network] Re: mrtg gunluk veriler

---------

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 10:14:27 EET

    Sayın Yalcin Cekic demiş ki:

    YC> Merhabalar,

    YC> MRTG kullanarak elde ettigim verilerden sadece gunluk olan kismi
    YC> bir html sayfanin icine gommek istiyorum. ama mrtg urettigi
    YC> html sayfalarinda gunluk, haftalik, yillik olarak hepsini veriyor.
    YC> sadece gunlugu icinde cekip almak veya sadece gunlugu uretmesini
    YC> saglamak mumkun mudur?

    YC> Hoskaliniz,

    YC> Yalcin

    Kolay. Sizin verilerinizin oluşturulması :

    turkuaz_2-day.png
    turkuaz_2-month.png
    turkuaz_2-week.png
    turkuaz_2-year.png

    şeklinde png dosyalar halinde oluşturulur. Burada "-day.png" olan
    sizin günlük grafik dosyanız. Bunu html sayfasına istediğiniz şekilde
    gömebilirsiniz.

    --
    İyi Günler,
    Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr