[linux-network] Re: sendmail webmail

---------

From: Yigit Belevi (yigit@capkan.net)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 01:11:43 EET

    sayin Ümit bey;
    öncelikle sorunuza cevap vermek isterim ben kolayligi açisindan UebiMiau 2.7
    kulaniyorum
    http://uebimiau.sourceforge.net adresinden kullanabilirsiniz.

    Benim soruma verdiginiz cevapta
    $IPTABLES -t nat -A PREROUTING -p TCP -i $INET_IFACE -d $HTTP_IP --dport
    80 -j DNAT --to-destination $DMZ_HTTP_IP
    olarak belirtmissiniz.Fakat ben HTTP_IP olarak deyilde HTTp adresi vermek
    istiyorum
    betigi buna göre nasil yazmam lazim acaba?
    Sevgiler