[linux-network] Re: apache2 mod_perl2 on RH8

---------

From: Deger Cenk Erdil (erdil@cs.binghamton.edu)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 19:33:54 EET

    evet 2.0'in yeniligi herhalde bu conf.d.. egrep'e "-r" demeyi
    unutmusum.. :-)

    soyle bir sey dikkatimi cekti:

    butun LoadModule satirlari modules/mod_perl.so diye yazilmis, ve
    /etc/httpd/modules aslinda /usr/lib/httpd/modules'e bir sembolik bag
    (link)..

    halbuki conf.d dizini altinda boyle bir bag yok.

    bundan olabilir mi acaba?

    yani modules/mod_perl.so yerine ya direk
    /usr/lib/httpd/modules/mod_perl.so deneyin, ya da bir sembolik bag
    yaratin..

    gerci boyle bir sorun olsa onceden hata vermesi gerekirdi.. ayrica bu
    kadar insan redhat8 ile mod_perl kullaniyor herhalde birileri bu sorunu
    cozmustur diyorum ama daha once redhat boyle benzer hatalar yaptigi icin
    pek de guvenemiyorum..

    -dce.