[linux-network] Ximian da Exchange 2000 servera baglanma problemi

---------

From: Salih Bilgin (salihb@ozdilek.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 16:11:33 EEST

    Ximian ile M$2000 Exchange servera baglanmak istedim. Yardim dosyalarini
    okudugumda ek bir dosya indirmem gerektigini gordum. buda 69$. Exchange
    baglanmak, mesaj alip vermek ve global adres listi gorebilmek icin
    yapabilecegim birseyler yada baska bir posta istemcisi varmi ?

    Mandrake 9.1 surumunu kullaniyorum.

    Saygilar.
    Salih bilgin.