[linux-network] Re: Ximian da Exchange 2000 servera baglanma problemi

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 16:17:26 EEST

    On Mon, 2003-06-09 at 16:11, Salih Bilgin wrote:
    > Ximian ile M$2000 Exchange servera baglanmak istedim. Yardim dosyalarini

    Ximian Inc. sirketin adi, Evolution ise urunun adi. Kullandiginiz
    programin adi Evolution.

    > okudugumda ek bir dosya indirmem gerektigini gordum. buda 69$. Exchange
    > baglanmak, mesaj alip vermek ve global adres listi gorebilmek icin
    > yapabilecegim birseyler yada baska bir posta istemcisi varmi ?

    Ximian Connector'dan bahsediyorsunuz. Bu urun Microsoft Exchange
    urununun sagladigi workflow/public-folders gibi fonksiyonlari Ximian
    Evolution ile birlikte kullanabilmenizi sagliyor. Eger bu ozellikleri
    kullanmiyorsaniz ihtiyaciniz olmayacak.

    Exchange sunucunuzu soruldugunda bir IMAP gibi tanitin. Ayrica SMTP
    olarak da kullanabilirsiniz kolaylikla.

    Kullandiginiz Evolution surumu icerisinde LDAP destegi varsa Exchange
    sunucunuzu LDAP-Server olarak kullanip global address book
    kullanabilirsiniz.

    > Mandrake 9.1 surumunu kullaniyorum.

    Sanirim bu cok onemli degil,

    Ayrica sorunuz aslinda linux-masaustu listesine daha uygun.

    Saygilar

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com