[linux-network] Re: E-posta sunucularına ulaşılamazsa...

---------

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 23:44:57 EEST

    Selam,

    Bu senaryo üzerine bir soru sormak istiyorum. Diyelim ki mail.metin.org sunucusu
    kapalı ve mesajlar yedek1.metin.org sunucusuna gönderiliyor ve bu sunucu da
    mesajları kabul ediyor.

    username1@metin.org adresine gönderilmiş bir mesaj, eğer yedek1.metin.org
    sunucusunda username1 isimli bir kullanıcı var ise bu kullanıcının posta
    kutusuna yazılmıyor mu?

    İyi çalışmalar.

    --
    Osman Demirhan