[linux-network] Re: E-posta sunucularına ulaşılamazsa...

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Sat 07 Jun 2003 - 03:08:37 EEST

    Fri, Jun 06, 2003 at 11:44:57PM +0300 , Osman Demirhan :
    > Selam,
    >
    > Bu senaryo üzerine bir soru sormak istiyorum. Diyelim ki mail.metin.org sunucusu
    > kapalı ve mesajlar yedek1.metin.org sunucusuna gönderiliyor ve bu sunucu da
    > mesajları kabul ediyor.
    >
    > username1@metin.org adresine gönderilmiş bir mesaj, eğer yedek1.metin.org
    > sunucusunda username1 isimli bir kullanıcı var ise bu kullanıcının posta
    > kutusuna yazılmıyor mu?
    Yazilmiyor. Asagida anlattigim gibi, e-posta sunucusu mektubu gondermek
    veya islemek icin bir alan adi sorgusu yapiyor ve daha yuksek oncelikli
    olana ulasmaya calisiyor. Kendisi en yuksek oncelikli ise mektubu uygun
    sekilde dagitiyor.

    Bilmiyorum, konu ile ilgili detayli dokuman nerede bulunabilir ama alan
    adi ve e-posta sistemleri ile ilgili tanimlamalar ve dokumanlar yardimci
    olmali...

    iyi calismalar;

    --
    Baris Metin