[linux-network] Re: squid ile ilgili

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 21:18:55 EEST

    seolam.
    ben boyle kullaniyorum belki bir fikir verir.

    iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE=20
    iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --dport 80 -j DNAT --to =20
    192.168.202.0:3128=20

    butun http isteklerinin proxy'den ge=E7mesi saglaniyor, boylece ip filtrele=
    meyi=20
    daha kolay yaparsiniz.
    iyi calismalar.

    Per 31 Tem 2003 21:05 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: