[linux-network] Re: squid ile ilgili

---------

From: Hipopotamus (ikaraagac1@e-kolay.net)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 20:30:34 EEST

    :)
    (benim acimdan) iptables tam olarak bas belasi bi durum.gerci redhat 9 da
    kolay hale gelmis.En azindan dokumanlarinda kolay gorunuyor.
    itiraf etmek gerekirse sebebini bilmedigim bi sekilde normal olarak
    calisiyor simdi.sacma olarbilir ama offline web dosyalari sildim cockie leri
    sildim falan.oldu.
    Bence en iyi kaynak distro ile gelen .pdf ler.onlarda hersey mevcut.sen niye
    yapamadin dersen ama valla iptables tamamen cook basit olmayana kadar onuz
    cozumleri calistiracagim.:))
    Yardim icin tesekkurler.
    iyi calismalar.