[linux-network] Re: squid ile ilgili

---------

From: Salih BiLGiN BT Uygulama ve Destek InegoL (salihb@ozdilek.com.tr)
Date: Fri 15 Aug 2003 - 17:21:31 EEST

    Suqid ile yap=FDlan paylasim da ayni sorunu bende yasadim. Henuz cozumu
    pratike dokmedim ama iptables ile port yonlendirmesi yaparak bu sorunu
    cozebilirsin. Su anda benim kurdugum bi Linux proxyde de ayni hata var..

    Listeden bir arkadas direk port yonlendiremesini yazabilir yada siz
    google.com dan iptables kurulum yada ayar olarak arattirirsaniz yardimci
    kaynak bulabilirsiniz.=20
    Saygilar.

    Salih BiLGiN
    BT Uygulama ve Destek InegoL