[linux-network] Re: qmail user quate (acil değil :)) )

---------

From: Umut PHP (php@kakalak.org)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 22:49:27 EEST

    On Fri, 25 Jul 2003 15:07:14 +0300, Tolga Cengiz wrote:
    >Selamlar,
    >
    >Mail kullanıcılarından sadece 1 kişiye belli domainlerden mail
    >gelmesini istiyor diğer gelen maillerin hiç birini istemiyor fakat
    >diğer kullanıcılar bundan etkilenmeyecek ve aynı zamanda xxx
    >kullanıcısına xx@domain.com dan mail gelmemesini nasıl çözerim
    >rh.8.0 kullanıyorum qmail1.1 kullanıyorum vpopmail üzerinde domain
    >lerim

    dot qmail denilen ilginc bir sey var.
    google ile biraz arastirin. bu sayede gelen maili once bir
    filtreden gecirmeniz mumkun. biraz ugrasarak herhangi bir
    scripting dilinde amaciniza ulasabilirsiniz.

    yardimci olamadim ama yapabilecegim bu kadar.
    dot qmail dosyasini sadece o kullanicinin Maildir dizini
    icine koymaniz yeterli. bilmem anlatabildim mi, kimseyi
    etkilemeyecek ve baska bir program da gerektirmeyecek :-)

    saygilar.
    umut