[linux-network] Re: qmail user quate (acil değil :)) )

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 22:43:58 EEST

    On Fri, 2003-07-25 at 15:07, Tolga Cengiz wrote:
    > Selamlar,
    >
    > Mail kullanıcılarından sadece 1 kişiye belli domainlerden mail gelmesini
    > istiyor diğer gelen maillerin hiç birini istemiyor fakat diğer kullanıcılar
    > bundan etkilenmeyecek ve aynı zamanda xxx kullanıcısına xx@domain.com dan
    > mail gelmemesini nasıl çözerim rh.8.0 kullanıyorum qmail1.1 kullanıyorum
    > vpopmail üzerinde domain lerim

    Selamlar,

    qmail 1.1 kullaniyor olamazsiniz, zira en son surumu 1.03.

    Bunun disinda mail biraz karisik olmus. Sorunuzu tam anlayabildim mi
    emin degilim, ama qmail disinda bu problemi kullandiginiz RAV AntiVirus
    yazilimi ile cozebilirsiniz (group configuration).

    Illa qmail ile cozmek istiyorum derseniz, biraz daha anlasilir
    yazabilirseniz, yardimci olalim.

    Iyi calismalar,

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>