[linux-network] qmail user quate (acil değil :)) )

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 15:07:14 EEST

    Selamlar,

    Mail kullanıcılarından sadece 1 kişiye belli domainlerden mail gelmesini
    istiyor diğer gelen maillerin hiç birini istemiyor fakat diğer kullanıcılar
    bundan etkilenmeyecek ve aynı zamanda xxx kullanıcısına xx@domain.com dan
    mail gelmemesini nasıl çözerim rh.8.0 kullanıyorum qmail1.1 kullanıyorum
    vpopmail üzerinde domain lerim