[linux-network] Re: apache

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 18:01:54 EEST

    php executable'inin yerini de degistirirseniz guvenligi
    sadece chown ve chmod yapmaya gore
    iki kat arttirirsiniz (belirsizlik :-))

    kontrol panel icine koymak istediginiz ozelliklerden
    biraz bahseder misiniz? tam olarak neyi kontrol
    edeceksiniz?

    ben de benzeri bir proje uzerindeyim ve enver bey'in
    onerisiyle daemon yazmaya basladim. apache/php yerine
    bir daemon yazip localhostta bir porta baglayarak
    belli kodlama mekanizmalari ile opcode gecirmek
    daha mantikli gibi geldi.

    tek problem socket desteginin php'ye verilmesiyle
    herkese localhost'dan baglanabilme sansi vermek
    bunu da php.ini icerisinden socket fonksiyonlarini
    iptal etmek daha sonra virtual host directive'leri
    icerisinde acmak halledecektir.

    saygilar.
    umut.