[linux-network] linuxta windows yüklü pcleri nasıl görebilirim???

---------

From: linux_blue (linux_blue@hotmail.com)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 18:04:17 EEST

    redhat 9 yüklü makinada windows işletim sistemi olan pcleri nasıl görebilirim. gelecek-linux kurulu iken bu işlemi komba isimli programla yapabiliyordun.
    redhat içerisinde bulunan samba server ve nfs server programlarını programlarını denedim bu programlar yalnızca dosyalara paylaşım veriyor.
    (gördüğüm kadarıyla ) bu konuda acil yardıma ihtiyacım var...