[linux-network] Re: apache

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 17:44:31 EEST

    Apache yi root olarak calistirmak isin kolay kismi.

    Httpd.conf dosyasinda user root group root

    Apache derlenirkende -DBIG_SECURITY_HOLE idi sanirim biryerlerden
    belirtiliyor. Kafadan yazdim...
    sonucta olabiliyor.

    Diger Arkadasin mesajini ise anlamadim zaten basimda agriyor;
    Php yi apache ye modul olarak eklediyseniz (libphp4.so) php-cgi nerden
    geldi
    Eger cok alakasiz bi soru ise gormezden gelin bu sorumu