[linux-network] Re: iki mail server tek adres

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 18:00:12 EEST

    Onerinizi anliyorum. ama ben 3 makine istemiyorum. yani zaten ole bir
    yapim var. 3 makine hem dns hemde SmartHost modunda(sendmail icin).

    Ama benim istedigim su butun kullanicilar ayni yerde olmasin 2 makineye
    dagiltilsin. 1 makine mailleri karsilasin ve ilgili adrese sunucuya
    biraksin. kendisindeyse kullanici alsin maili. Kendisinde degilse B ye
    yollasin. Sonucta ayni kokde kullanici afdresleri olucak. Yani her iki
    makineyede sakarya.edu.tr leri kabul et dicez. umarim anlatabildim.
            Odtu de itu de bu isi nasil yapiyorlar yani bir suruu kullanci i var
    bolumlerde. hepside @metu.edu.tr yi kullaniyor. Onemli olan bu ayni
    kokle maillerin gelebilmesi

    ozmen demirkol