[linux-network] Re diskless makinalarin BOOTP'den aldiklari image ile acilmasini saglamak - Etherboot & Netboot - Wrong ramdisk image

---------

From: Yavuz ALNIAK (yavuz@eng.bayar.edu.tr)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 09:49:59 EEST

    Fikirlerinize aynen katılıyorum.
    Eğer Linux'un yaygın hale gelmesini istiyorsanız.
    Arkadaşın belirttiği konulara daha fazla önem verilmeli bence.

    Çünkü piyasada irili ufaklı bir çok işletmede hala %95 novell+dos tabanlı
    ticari uygulamalar kullanılmakta.
    Bu sistemleri kullanan firmaların, donanımsal maliyetlerini zorlamadan,
    şeffaf bir geçişe gitmesini sağlamak
    lazım.
    Eğer linux+(freedos+msdos) gibi bir çözüm ile msdos tabanlı ticari
    uygulamalar arasında bir köprü oluşturulursa,
    bunun ileride e-portallar ile senkronize hale getirilebileceği
    kanısındayım.

    Önemli olan mevcut alt yapıyı ortadan kaldırmadan, hem zaman ve para
    tasarrufu yapabilmek, hem de günümüzün
    popüler ve güçlü sistemleriyle entegre olabilecek bir köprüyü
    oluşturabilmek. Böylece ticari işletmelerin bazı kaygılarınıda ortadan
    kaldırılmış olur.