[linux-network] redhat & apache cluster

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 09:49:17 EEST

  • Next message: Yavuz ALNIAK: "[linux-network] Re diskless makinalarin BOOTP'den aldiklari image ile acilmasini saglamak - Etherboot & Netboot - Wrong ramdisk image"

    herkese merhaba. redhat uzerinde birkaç makineyi cluster yapmak
    istiyorum. beawulf diye birsey var ama anladigim kadaruyla çok karisikk.
    onun yerine MOSIX i kullanmayi düsünüyorum. apache load balancing icinde
    backhand diye birsey var.

    SOrmak istedigim bunlar hakkinda bilgisi olan var mi? Yani tavsiye
    edermisiniz. Yoksa baska birsey mi kullanmak daha iyi olur.

    Bunu ders kayit zamanlarinda yuklenme oldugunda kullanmayi dusünüyorum.
    Sayfalar php olucak. sistem redhat(Bulabilirsem advanced server 2.1)

    simdiden tesekkur ederim. herkese kolay gelsin

    SAKARYA UNIVERSITESI
    Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
    Ars.Gor. Ozmen Emre DEMIRKOL
    ozmend@sakarya.edu.tr