[linux-network] Re: CommuniGate PRO - kullanan var midir?

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 10:08:52 EEST

    Ben bu programi qmaili kurmasini bilmez iken kurmustum.
    Gayet guzel calisiyordu.
    Amanin!!! Birde ne goreyim program gonderdigi mail uzerine denem surumu
    oldugunu belirten bir yazi yaziyordu.
    Tabiki acil cozum icin crack yapmam gerekti.Fakat program bundan sonrada her
    00:05:12 bir zamanda kendini kapatiyordu.(Ben bu arada qmail kurmayi
    ogrenirken....)
    Tabiki cozum yine vardi.Zamanlanmis gorevler her 00:06:00 dakikada bir
    calissin... aradaki farkta ne oldu...48 saniye oluuuu....
    Sonunda Gorkem Bay'in qinstall programi yardimima yetisti.

    Iyi Calismalar