[linux-network] Re: CommuniGate PRO - kullanan var midir?

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 12:07:32 EEST

    Linux=crack vs vs

    ya ne bileyim insanlarimiz cok garip olmaya basladi baskalarinin emegini
    goz ardi etmeye ve bunlara akillica (kurnazca) cozum uretip ovunmeyi cok
    seviyorlar. Arkadaslar crack kullanmak belki ev kullanici icin gozardi
    (aslinda edilemez ama yazilim fiyatlari malum maaslar malum) edilebilir
    ama isyerinizde ve cozum uretdiginiz kurumlarda hic etik ve hos durum
    degildir. Bunlari burda anlatmak yerine daha uretim yapalim. Bu arda
    qinstall gorkem beyin calismasi degil bildigim kadari ile Baris Metin
    arkadasimizin calistigi konu idi tabii yaniliyorda olabilirim.

    Saygilar ile

    Murat Gezer
    murat.gezer@linuxdonanim.com
    http://www.linuxdonanim.com