[linux-network] DNS name query

---------

From: Ali (serenadali@yahoo.com)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 11:01:27 EEST

    DjbDNS ve TinyDNS kurulu olan bir makinem var.
    Bu DNS i local için kurdum. Birde Internet e hizmet veren BIND DNS server im var.
    Bunlar bir birlerini görmüyorlar.
    Localden bir makine TinyDNS den IP çözümlemesini gerceklestiriyor.

    Sorun su: yeni bir domain i once BIND a sonra da TinyDNS e ekledim. Bu domain i local den (TinyDNS in oldugu makineden) cagirdigim zaman NS server olarak BIND olan makineyi gosteriyor. Halbuki TinyDNS olan Local NS server i gostermesi gerekiyor.
    Yani sadece bu domain icin makine kendi kendini gormuyor.

    yardimlarinizi bekliyorum

    Kolay Gelsin