[linux-network] Re: Linux Terminal Server ve Windows Terminal Server

---------

From: Sancar Saran (saran@sim.com.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 10:06:32 EEST

    Selamlar

    On Saturday 10 May 2003 23:56, you wrote:
> [...]
    > degilsiniz.
    >
    > Bahsi gecen konu bir egitim kurumu, ve sahsi gorusum egitim kurumlarinin
    > (eger cok spesifik degilse) kullanabilecekleri GPL lisansli yazilimlarin
    > haddi hesabi yok.
    >
    > Eger bahsi gecen "kacak yazilimlar"iniz m$ ve benzeri urunler ise
    > bunlarin alternatiflerine yonelerek de bu sorunlarinizi asabileceginiz
    > kanisindayim.
    >
    > Eger programci yazdigi program icin ucret talep ediyor ise, vermek
    > zorundasiniz. Kimsenin hakkini yeme gibi bir lukse sahip degilsiniz.

    Bu konu o kadarda acik degil, yazilim endustrisi otomotiv endustrisi degil, o
    yuzdende yazilim ureticilerinin haklari o derecede sorgulanamazda degil.

    Tum ahlaki, hukuki, maddi sorumluluklari, son kullanicilardan beklemek hic
    dogru degil.

    (BAKIN BAKALIM EULA DA PROGRAM YAPICI NELERIN SORUMLULUGUNU ALIYOR)

    Bu gun programci dedigimiz adamlarin cogu, surda burda maasli isci, onlar
    zaten emeklerinin karsiligini bir sekilde aliyor veya alamiyor (sirket ici
    politiklara gore artik)

    Bu anlamda, M$ hissedarlarinin, Elison, Ballmer amcanin haklari zerre kadar
    umrumda degil.

    Kolay gelsin