[linux-network] Re: Linux Terminal Server ve Windows Terminal Server

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Sat 10 May 2003 - 23:56:47 EEST

    Korsan yazilim yerine neden GPL lisansina sahip programlar
    kullanmiyorsunuz ?

    Illa lisansli programlar / isletim sistemleri kullanmak zorunda
    degilsiniz.

    Bahsi gecen konu bir egitim kurumu, ve sahsi gorusum egitim kurumlarinin
    (eger cok spesifik degilse) kullanabilecekleri GPL lisansli yazilimlarin
    haddi hesabi yok.

    Eger bahsi gecen "kacak yazilimlar"iniz m$ ve benzeri urunler ise
    bunlarin alternatiflerine yonelerek de bu sorunlarinizi asabileceginiz
    kanisindayim.

    Eger programci yazdigi program icin ucret talep ediyor ise, vermek
    zorundasiniz. Kimsenin hakkini yeme gibi bir lukse sahip degilsiniz.

    Ki siz de ileride yazilimci oldugunuz zaman hakkinizin yenmesi
    karsisinda nasil sesinizi cikaracaginizi dusunmeden edemiyorum.

    Tabiri caiz ise tamamiyle "kendi cikarlarinizi" dusunerek davrandiginiz
    kanisindayim.

    Ustune basarak her satirda belirttigim gibi, yazdiklarim tamamiyle kendi
    gorusumdur, listeyi, linux kullanicilarini, kisacasi benden baska
    kimseyi baglamaz.

    Umarim yazdiklarimi yapici elestiri olarak algilar ve alinganlik
    yapmazsiniz.

    Saygilarimla,

    M.Sinan