[linux-network] Re: Linux Terminal Server ve Windows Terminal Server

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 16:45:32 EEST

    Thu, 10 Jul 2003 17:01:40 +0500 tarihinde Levent YILDIRIM
    <levent@ankara.edu.tr> soyle yazdi:

    LY> Bu "EĞİTİM AMAÇLI" olması konusu epey suistimal edilmeye başladı. Bir
    LY> programı lisans kuralları dışında kullanmak eğitim amaçlı değil "KANUN
    LY> DIŞI" amaçlı olarak nitelendirilir ancak. Lütfen Suyu fazla
    LY> kaçırmayalım. Serdar bey çok güzel bir örnek vermiş eğer niyetiniz
    LY> cidden "EĞİTİM AMAÇLI" ise akademik lisans alırsınız olur biter.
    Bir de egitim amacli mi amuda kalkma amacli mi oldugu linux ve ozgur
    yazilimlari (ve dogal olarak burada yazisanlari) da ilgilendirmiyor.

    Ozgur yazilim lisanslari zaten "ozgurce" kullanimina izin veriyor kendi
    programlarinin. Baska programlar mi? Bize ne?

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694