[linux-network] Re: Linux Terminal Server ve Windows Terminal Server

---------

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 15:01:40 EEST

    Wednesday, July 9, 2003, 10:15:40 PM, you wrote:

    IS> Merhaba,
    IS> Nat seceneğini deneyeceğim.
    IS> Bir kaç sorun olabilir diye düşünüyorum.
    IS> Örneğin yazıcı çıktılarında problem olurmu acaba.ama denedikten sonra
    IS> görülecektir.
    IS> Hafta sonu yapacağımız !!!EĞİTİM AMAÇLI!!! çalışmaların sonunda sizleride
    IS> bilgilendireceğim.

    IS> İyi Çalışmalar

    Bu "EĞİTİM AMAÇLI" olması konusu epey suistimal edilmeye başladı. Bir
    programı lisans kuralları dışında kullanmak eğitim amaçlı değil "KANUN
    DIŞI" amaçlı olarak nitelendirilir ancak. Lütfen Suyu fazla
    kaçırmayalım. Serdar bey çok güzel bir örnek vermiş eğer niyetiniz
    cidden "EĞİTİM AMAÇLI" ise akademik lisans alırsınız olur biter.

    --
    Best regards,
     Levent                            mailto:levent@ankara.edu.tr