[linux-network] Re: Linux Terminal Server ve Windows Terminal Server

---------

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 15:43:06 EEST

    Sayın Sancar Saran,

    10 Temmuz 2003 Perşembe Saat 17:17 daki mesajınızda demişsiniz :

    SS> Selamlar,

    SS> Ne olmus arkadaslar "EGITIM AMACLI" bir takim operasyonlar yapmis ise,
    SS> Goruyoruz, iste "BARIS AMACLI" "OZGURLUK SAVASLARINI",

    SS> Nedir yani, koca koca devletler sallamiyorda, herseyin kahrini cekip duzgununu
    SS> yapmak bize mi kaldi.

    Tamam sancar oyle ise Bize kalmasın. Yarın senin ülkenede "BARIS
    AMACLI" "OZGURLUK SAVASLARINI" yaparlar o zaman başkalarıda bize mi
    kaldı der. Bu konuyu bu sekilde Linux listesinde yazışmayalım
    istersen. Liste ile pek ilgisi yok.

    --
    İyi günler,
     Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr