[linux-network] Re: acil

---------

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 23:11:04 EEST

    Evet konumuz devrim gündüz:))
    Ya hocam senin vaktin yaklaşık 1 seneden beri saniyene kadar dolu
    herhalde:)) I am very busy
    Yazma o zaman yaa yazmak zorunda değilsin ki... Sana bir şey sölimmi senin
    gibi davranan bir kaç tane ukala insan daha var burda... Üstelik senin gibi
    bir insana tutup DNS hakkında seminer verdiriyorlar. Hayret:)) Bence DNS
    konusunda o kadar başarılı değilsin:)) Ama ukalalık konusunda yada meşgulum
    tripleri hakkında bir yazı yazarsan eminim daha çok ilgi görürsün.. İlk
    başladığım sıralarda şu senin DNS bayağı ilgimi çekmişti ama biraz
    araştırınca yazının. Hiç bir değeri olmadığını gördüm:)). Son olarak bir şey
    yaparsan adam gibi yapmıyorsan kendini bu kadar zorlama meşgulsen insanların
    çokta umurunda:) Cevap verip vermemek elbette sana kalmış. ama meşgulum
    ayakları yapma insanlara... ok:)) Normal soru soran bir insana vereceğin en
    alçakca cevabı vermişsin... Öyle yapmayıpta bu listeye değilde şu listeye
    mail at demen hep daha az vaktini alır dı. Hemde sinirlenmezdin.. Gitti iki
    dakikan:)) Vay bee çok büyük kayıp.Sana bol şans gerçekten buna ihtiyacın
    var

    >Sorunuzun linux ile ya da network ile ne ilgisi var hocam?
    >
    >E-posta atarken konu kismi onemlidir; ornegin ben konu kismi bos olanlari
    >direk silerim. acil gibi sozcukler de hic hosuma gitmez. Konuya
    >bakiyorsunuz, icini aciyorsunuz 1 dakika vakit gidiyor. Ustune dellenip
    >bir de bunun gibi yanit yazarsaniz gitti 2-3 dakika.

    Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail