[linux-network] Re: acil

---------

From: Engin Öztürk (engin@enginozturk.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 23:30:57 EEST

    hic kusura bakma arkadasım ama sen sahiden terapiliksin bence.. dün serdar
    koylu ve barıs metin icin oldu buna benzer kucuk serzenistler bugun devrim
    icin...
    ltf avukatımısın vs deme bunu deme hakkınızda yok cunku "ozeline" mail
    atmıyorsun.. gruba mail atıyorsun..
    basarılı ya da basarız

    kac defa gunduz.org daki dokumanları okudunuz ?...
    kac defa deminerlerine katıldınız..

    bugun dns flood yedim... subjectim : "bind....." ile baslıyordu.. "acil" vs
    degildi.. ki inanılmaz acildi yani telefonluk işti belki..

    ama ltf ya burada bu işe gonul veren insanları sahiden kırmıyalım
    8-10 u gecmiyor sayın mustafa akgul hocamın deyimiyle "guru"lar...
    incitmemeli..

    devrim cok basarılı.. yineliyorum kendisi beni hic tanımaz ki ben "bsd."
    ciyim.. burayı kultur edinimi adına takip ediyorum..

    alaycı yaklasımlar fayda saglamyacak, listeyi mesgul etmekten ote hicbirsey
    degil.. her gelen mail biraz suzgeclenerek atılmalı.. serzenist bundandır
    belki..

    ahmet üstad alınganlık olmasın.. acil mesajların yanıtı burda..

    yineliyorum iş "gönül işi..." küstürmemeli...