[linux-network] Re: Qkablo=5Fmodem=5F=F6z=FCrl=FC=5Flinux!!!=5F?=

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:23:44 EEST

    merhaba,
    etherneti kullanmak istemiyorum çünkü makinada
    çıkarılabilir harddiskler mevcut ve diğer harddisk usb
    arabirimini kullanıyor. win98 yüklü olduğu icin. bense
    kendi harddiskime öğrenme amaçlı olarak linux yükledim
    ve her seferinde tak-çıkar yapmak istemiyorum. zaten
    harddisklerle yeteri kadar tak-çıkar yapıyorum!
    dhcp ile ilgili sadece tek ayar gördüm ve seçili
    bıraktım onu! dhcpcd nedir bilmiyorum? biraz ayrıntılı
    yazabilirseniz sevinirim. tesekkürler...