[linux-network] Re: usb kablo modem

---------

From: ILKER FICICILAR (ilkerf@isbank.net.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 15:16:29 EEST

    root iken önce bir

    modprobe CDCEther

    yazip, YaST2 ile "Network Card" ayarlarina girerseniz kablo
    modeminizin USB baglantisinin ethernet karti gibi algilandigini
    gorebilirsiniz. Ardindan bu karti DHCP ile IP alacak sekilde ayarlamaniz
    yeterli. Ek olarak Suse Firewall'u da ayarlamakta fayda var.

    Hosçakalin.

     On Mon, 7 Jul 2003 03:00:42 -0700 (PDT)
    Kaan "Ertürk" <kaan_e@yahoo.com> wrote:
    > vard_, hallettim. simdi de kablo modem sorunum var!
    > harddiskimde xp de var, ve xp ile kablo modemi
    > sorunsuz usb girisinden kullanabiliyorum. ayn_ sekilde

    ... ilker FIÇICILAR              ilkerf@geocities.com
    ... http://teknik.ekitap.gen.tr/    . Proxy Adresleri
    ... http://www.ekitap.gen.tr/       . Ekitap Yayinevi
    ... http://ekitap.2y.net/       . Ücretsiz E-Kitaplar
    ... http://ekitap.kolayweb.com/   . Palm icin E-kitap
    ... http://mezopotamya.tripod.com/        . Arkeoloji
    ... http://nukleer.findhere.org/     . Nukleer Enerji
    ... http://ilkerf.tripod.com/cbm.html      . C64/C128
    Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmistir.
    This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using Vexira AV.
    Bu yaz hediyeniz bizden... http://www.isnet.net.tr/kampanya