[linux-network] Q-mail de bir soru

---------

From: ramazan@mikromask.com
Date: Mon 07 Jul 2003 - 15:07:25 EEST

    Arkadaslar herkese kolay gelsin.

    Benim soyle bir sorum olacak ;
    Bir firmada dahili ve harici mail haberlesmesi icin Qmail kullaniyorum.
    Qmail de olusturdugum her kullanicinin gercek bir mail adresi olusuyor
    ve
    hem dahili hem de harici mail kullanabiliyor. Oysa ben bazi kisilerin
    harici
    mail kullanabilmelerini ancak herkesin dahili haberlesebilmesini
    istiyorum.

    Yani kisaca, belirlediklerimin disindakilerin harici mail atmasini
    istemiyorum.
    Bunu yapabilirmiyim? Bir yol tarif edebilen olurmu?

    Simdiden ilgilenenlere cok tesekkur ederim.